Regularne posty na Proroku

Regularne posty na Proroku
Postanowiłam zaplanować stałą datę publikacji postów na Proroku Frozenki. Dlatego nowe wpisy będą dodawane w każdy piątek.

czwartek, 30 stycznia 2014

Pierwsza sowa

         Witam. Bez zbędnych wstępów chciałabym powiedzieć, że założyłam tego bloga, aby pisać tu wszystko, co dzieje się na moich pozostałych, gdyż posiadam ich tyle… i są to między innymi blogi z opowiadaniami, więc – nie ukrywam – dzieje się całkiem dużo.
Posty będą pojawiać się tu często, jednak wyłączyłam możliwość komentowania, ponieważ blog jest tylko i wyłącznie informacyjny. Zachęcam za to do obserwowania, ponieważ będziecie dostawać wtedy powiadomienia o najnowszych wpisach.
Miał temu służyć najpierw Prorok Frozenki, jednak zmienił się on bardziej w dziennik, dlatego postanowiłam założyć nowego bloga.


Chciałabym umieścić już tutaj pierwszą wiadomość: wszystkie moje blogi z opowiadaniami są zawieszone jeszcze przez tydzień, może nieco dłużej z powodu trwającej nadal sesji.